vrijdag 23 augustus 2013

Ra ra ra wie ben ik?

Ik ben iemand die van hele lange teksten houd. Hier is mijn ra ra wie ben ik. (Hij is lekker lang)
 Hoi, ik ben mijn naam vergeten. Ik kan wel wat vertellen over mijn spullen, karakter, hobby’s en mijn gezin.
Ik heb wel 1 broertje en 1 zusje op school. Mijn broertje is 8 en mijn zusje is 4.

Tenminste, dat herinner kan ik me nog. Ik herinner me ook nog dat ik zelf in groep 8 zit en 11 ben. Maar de rest over mijn naam kan ik me nog steeds niet herinneren. Dat herinner ik me vast wel weer als je mijn naam kan raden met de gedachtenflarden die ik nog in mijn geheugen heb zitten, kan ik me het allemaal weer herinneren.
Dat weet ik wel zeker. Mijn hobby’s zijn: waterpolo, logeren, gamen, broertje plagen, buiten spelen, een klein beetje voetbal en lekker slapen. Dingen die ik niet zo leuk vind zijn naar de oppas gaan, teveel dingen moeten, en nog een paar dingen in die richtingen. Mijn lievelings eten zijn best veel dingen. Maar ik lust een aantal dingen totaal niet graag. Dat zijn wortel, witlof, spruitjes en spitskool. Kan je het al een beetje raden want ik weet steeds minder te vertellen van wat ik nog weet.

Hmmmmm. Even denken. Ik kan denk ik nog een paar dingen vertellen over mijn karakter. Ik ben meestal gewoon blij, behalve als er echt iets super stoms gebeurt is. Dan kom ik met een super boze blik de klas in lopen. Ik hou ervan om van kartonnen dozen met mijn zakmes en plakband, duktape achtig plak band een kasteel te maken. Ik heb thuis ook een konijn die Kees heet en mijn opa en oma hebben een hele lieve zwarte superlieve hond en mijn vorige oppas had een hele grote superlieve witte grotere hond. Ik had eerst ook een zwart konijn. Die is nu al een tijdje dood. Dat vind ik heel jammer en triest.
Kan je het al raden?
Lukt het je me te helpen mijn gedachten terug te brengen?
Ik hoop het. succes een anoniem iemand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten