vrijdag 27 september 2013

extra pluswerk voor Lucas

Lucas uit de Toffe Tennissers heeft een zelfde probleem als ik in de onderbouw namelijk: te weinig aanbod. Dit probleem wil ik wel op een leuke manier tegen gaan: in het komende jaar gaan ik en Larson hem lessen geven, om precies te zijn 34, waarin we hem van alles gaan leren over zelfgekozen onderwerpen zoals vulkanisme en sterrenkunde;

blokje onderwerp  
blok 1 dinotijd en fossielen  
blok 2 wiskunde  
blok 3 sterrenkunde  
blok 4 auto's  
blok 5 schaken  
blok 6 scheikunde  
blok 7 computers en games
blok 8 vulkanisme  
blok 9 evaluatie  

groetjes Brammert

3 opmerkingen:

  1. Knap stukkie werk hoor mannen. Mooi om te zien hoe jullie dit oppakken. Klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel meedoen aan deze lessen! Groetjes juf Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie plannen en volgens mij ook al een heel goede start met de eerste les vorige week! Nu de lessen verder invullen, want dat is niet niks elke week een les.! Ook komende donderdag meteen na kamp?? (Of mag het dan een keertje overslaan soms?)

    BeantwoordenVerwijderen