woensdag 4 september 2013

Pesten is niet cool!!!!!!

We kennen het allemaal. Pesten. Pesten is niet cool. De slachtoffers willen soms zelfs niet meer naar school.
Dat is niet cool. We horen het elke dag weer. Ik hoor ook dat sommige kinderen zelfmoord plegen.
En dat is niet fijn. Ik wil dat Pesten stopt. Het gebeurt regelmatig. Er worden kinderen uitgescholden.
of geschopt of geslagen. Ze worden buitengesloten. Soms wachten de Pesters de slachtoffers op om in elkaar te slaan. Pesten moet echt stoppen. Maar op onze school is het niet zo erg.
HELP MEE!!!


Gr Owen

2 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk Owen en wat goed dat je er over schrijft. Gelukkig dat het op de Jozefschool niet zo erg is, maar het is nooit goed inderdaad. Dus vooral erover blijven praten en het aankaarten zoals jij nu doet denk ik. Zag je de film Spijt misschien? Die is wel erg indrukwekkend en heftig, over pesten op een middelbare school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pesten is niet cool.

    Ik ben het er helemaal mee eens en toch wil ik er nog iets over kwijt. Het komt vaker voor dan men denkt en ja ook op de Jozefschool komt dit helaas voor. Ik hoor van verschillende kanten dat het mensen opvalt dat het juist lijkt toe te nemen binnen de Jozefschool. Wat het lastige is dat het vaak mensen zijn waarvan je het niet verwacht. Stop met pesten en laat iedereen in zijn/haar eigen waarde.

    Groetjes Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen