donderdag 26 juni 2014

Texelkamp pannenkoeken lunch

Toen ik s'middags terug kwam van de meeuwenkolonie, parkeerde ik mijn fiets en ging het terrein op.
Daar zag ik Jan en Mark achter de kookplaat (die diende als BBQ) staan.
Ik rook iets heel lekkers en ging kijken.
Toen zag ik het: pannenkoeken, vier heerlijke pannenkoeken, ze lagen daar heerlijk te sissen op de kookplaat, bijna klaar om op gegeten te worden.
Ik ging zitten bij Brammert en ging wachten.
|Toen mochten wij en ik pakte een bordje en kreeg een heerlijke pannenkoek en deed er stroop over. Ik zat daarna te smullen van die heerlijke pannenkoek.
Ik keek weer naar de kookplaat, en zag dat er net sissend een grote plas deeg op de plaat gegoten werd.
Ik mocht nog een pannenkoek halen.
Er werd gevraagd of ik hem met kaas erop wou.
Nee was het antwoord, daar hou ik niet van.
Ik deed er weer stroop overheen, en begon te smullen.
Ik zag toen pas dat er ook nog appels stonden.
Dus toen ik klaar was, liep ik naar de kartonnen bak en pakte een harde appel, omdat ik daarvan hou.
ik at die heerlijke appel op, en liep toen ik bijna klaar was naar het laatste schapen hok waar Wollie en Bollie in zaten.
Ik stapte over het hek, en aaide ze allebei.
 ik legde de appel op de grond en liep terug naar de party tent, waar die heerlijke pannenkoeken werden gebakken.
Nadat iedereen zijn pannenkoeken op had, gingen we garnalen vissen op de TX-10.

Groetjes Arthur R.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten